Prekių grąžinimo tvarka yra nustatyta vadovaujantis Ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, pagal kurias nurodoma, kad kokybiški parfumerijos ir kosmetikos gaminiai yra nekeičiama prekė.
Tuo atveju, jeigu įsigyta prekė yra nekokybiška, ji keičiama į analogišką kokybišką prekę, informavus apie tai el. laišku info@groziomokslas.lt arba telefonu +370 66359313 (nuo 10.00 iki 18.00 val. darbo dienomis) per 14 darbo dienų nuo jos gavimo. Taip pat išsaugokite pirkimą patvirtinantį dokumentą.
Produktas keičiamas tik tuo atveju, jeigu nebuvo pažeista pakuotė, produktas nebuvo naudojamas ar įsigytas su nuolaida.
Prekės grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
Prekių kokybės garantija ir nekokybiškų ar nepatikusių prekių grąžinimas
1. Visoms e-parduotuvės gmpro.lt parduodamoms prekėms suteikiama tokia prekių kokybės garantija, kurią suteikia parduodamų prekių gamintojai. Priklausomai nuo prekės specifikos, ji gali būti skirtinga. Prekės garantinis talonas yra sąskaita-faktūra, kurią gaunate kartu su preke. Dėl nekokybiškų prekių garantiniu laikotarpiu kreipkitės į UAB “Grožio profesionalams” administraciją ir mes aptarsime tolimesnius prekių gražinimo ar pakeitimo veiksmus.
2. Pristatytas nekokybiškas prekes Jūs be jokių papildomų sąlygų galite grąžinti e-parduotuvei „www.gmpro.lt “. Nekokybišką prekę per 7 kalendorines darbo dienas įsipareigojame pakeisti kokybiška ir tinkama eksploatuoti preke. Nesant tokiai galimybei Jums bus grąžinti sumokėti pinigai už prekes bei pristatymo išlaidos.
3. Visas prekes per 7 dienas nuo gavimo dienos galite grąžinti arba pakeisti į kitą prekę. Apie grąžinimą per 7 darbo dienas informuokite www.gmpro.lt e-parduotuvės administraciją paruotuvėje nurodytais kontaktais, mes susieksime su Jumis bei aptarsime kaip bus vykdomas prekių grąžinimas. Prekes pristatomos ir grąžinamos tik per siuntų tarnybą “DPD”.
4. Grąžinamos ar keičiamos kokybiškos prekės privalo būti nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) bei negali būti naudotos. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą, garantinę kortelę (jei ji buvo išduota), naudojimo instrukcijas ir kitus prekės priklausinius. Jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę Pirkėjo sumokėtų pinigų.
5. Grąžinamos prekės turi būti tinkamai supakuotos į papildomą dėžę, ant dėžės (ne tiesiai ant prekės ar prekės pakuotės) užklijuotas Pardavėjo adresas. Pinigai grąžinami Pirkėjui po to, kai įvertinama, ar grįžusi prekė atitinka visas grąžinimo sąlygas. Atsakymas dėl pinigų grąžinimo pateikiamas el.paštu arba telefonu įvertinus prekę. Prekei neatitikus grąžinamos prekės aprašymo pinigai negrąžinami.
6. Pirkėjui už papildomą mokestį prekė grąžinama. Jeigu grąžinama prekė, kurią perkant pirkėjas gavo išskirtines sąlygas įsigyti antrą prekę, iš grąžinamos prekės vertės atimama dovanos vertė.
7. Už kokybiškų prekių grąžinimą ar keitimą pristatymo mokestį moka Pirkėjas.
Prekių pristatymas
1. Pardavėjas išsiunčia prekes tik gavęs apmokėjimą už užsakytas prekes ir už pristatymo išlaidas, jeigu nėra susitarta kitaip.
2. www.gmpro.lt e-parduotuvėje esančios prekės pristatomos pre 1-4 darbo dienas nuo apmokėjimo dienos.
3. Pirkėjas siuntos priėmimo metu, dalyvaujant Kurjeriui, privalo apžiūrėti siuntos pakuotes. Pastebėjęs pakuotės pažeidimus, Pirkėjas turi tai pažymėti siuntos pristatymo patvirtinime bei kartu su kurjeriu užpildyti Kurjerio pateiktą Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą bei kreiptis į www.gmpro.lt adminstraciją nurodytais kontaktais. Neužpildžius akto, pretenzijos apie pažeistą siuntą nebus priimamos!
COPYRIGHT UAB “Grožio profesionalams” visos teisės saugomos 2018